Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кубович О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Поташнюк І. В. 
Теоретико-методичні основи використання оздоровчого впливу засобів фізичної культури на формування й відновлення здоров’я людини [Електронний ресурс] / І. В. Поташнюк, О. В. Кубович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 1. - С. 47–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_1_14
Наведено відомості про теоретико-методичні напрацювання провідних учених у галузі "Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини" з питань використання оздоровчого впливу засобів фізичної культури на здоров'я людини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.147 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кубович О. В. 
Використання різних підходів до обґрунтування здоров’язберігальних технологій навчання студентів [Електронний ресурс] / О. В. Кубович, Р. З. Поташнюк, Ж. Г. Сотник, Л. Д. Ілик // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 1. - С. 34–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_1_9
Дослідження фізичного розвитку, стану фізичного здоров'я, тривалості режиму праці й відпочинку школярів розглянуто як один із важливих підходів до обгрунтування та реалізації здоров'язберігальних технологій навчання студентів. У процесі наукової роботи, під час виконання кваліфікаційних робіт, самостійної роботи й під час проходження практики в школі студенти використовують теоретичні знання та практичні вміння діагностики фізичного здоров'я, а в процесі аналізу одержаних результатів переконуються в необхідності проведення оздоровчої роботи. Це спонукає їх до вивчення здоров'язберігальних технологій навчання, які будуть сприяти покращанню показників здоров'я. Надано результати вивчення фізичного розвитку, функціонального стану, серцевосудинної й дихальної систем, рівня соматичного (фізичного) здоров'я 26 учнів 4-го класу (10-річного віку). На основі використання комплексу антропометричних, фізіометричних досліджень, хронометражу діяльності учнів, педагогічних, статистичних методик зроблено висновок про те, що 30,7 % школярів мають рівень фізичного розвитку нижчий від середнього й низький, у 36,6 % учнів визначається дисгармонійний розвиток. У структурі захворювання 75 % займають захворювання ендокринної системи (зоб). 53,8 % обстежених учнів за рівнем соматичного здоров'я належать до низького й нижчого за середній рівнів, вони потребують проведення оздоровчої роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 566.486 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Поташнюк Р. З. 
Методологічні підходи до дослідження проблеми підготовки майбутніх фахівців здров’я людини до здоров’язберігальної діяльності [Електронний ресурс] / Р. З. Поташнюк, О. В. Кубович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 77–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_21
На підставі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури визначено сутність групи понять, що характеризують зміст здоров'язберігальної діяльності фахівця здоров'я людини як об'єкта наукового дослідження. До них віднесено поняття "здоров'я", "культура здоров'я", "здоров'язберігальні технології", "здоров'язберігальна компетентність". Серед методологічних підходів до дослідження проблеми підготовки майбутніх фахівців здоров'я людини до здоров'язберігальної діяльності виділено як фундаментальну основу професійно-особистісний підхід, як загальнонаукову - системний, акмеологічний та аксіологічний підходи, як теоретико-методологічну стратегію - особистісно орієнтований підхід, як практико орієнтовану тактику - діяльнісний і компетентнісний підходи. Акцентовано увагу на сутності методологічних підходів до дослідження проблеми підготовки майбутніх фахівців здоров'я людини до здоров'язберігальної діяльності. Їх комплексне використання надає змогу розглядати підготовку фахівців як педагогічну систему, що сприяє формуванню в майбутнього фахівця групи професійних якостей, мотивів і цінностей, дозволяє виділити компоненти його готовності до майбутньої діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.363 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кубович О. В. 
Теоретичні передумови формування культури здорового способу життя студентської молоді [Електронний ресурс] / О. В. Кубович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 218–222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_55
Наголошено на актуальності висвітленої проблеми: формування здоров'я й здорового способу життя студентів через освіту - один із пріоритетних напрямів державної освітньої політики в Україні. Акцентовано увагу на необхідності формування культури здорового способу життя як складової частини загальної культури людини. Розкрито низку факторів, які перешкоджають успішному формуванню культури здорового способу життя студентів у ВНЗ та наголошено на необхідності взаємодії викладачів і студентів у розв'язанні проблеми. Мета дослідження - визначення основних причин незадовільного стану здоров'я та негативного ставлення студентів до здорового способу життя. Дослідження й аналіз наукової літератури вітчизняних авторів стало основним завданням виконаного дослідження. Узагальнення даних літератури свідчить, що погіршення стану здоров'я молодих українців становить певну загрозу національній безпеці та економіці держави. Наведено розповсюдженість хронічних захворювань, основні фактори впливу на здоров'я й причини негативного ставлення студентів до здорового способу життя. Підкреслено теоретичні передумови розв'язання проблеми формування культури здорового способу життя: валеологізація освітнього простору, визначення педагогічних умов і рівень сформованості культури здорового способу життя, модульний підхід до процесу навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.372 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Поташнюк Р. З. 
Патологія зору в дітей: можливості використання методик реабілітації, профілактики в процесі підготовки майбутніх фахівців здоров’я людини до здоров’язберігальної діяльності [Електронний ресурс] / Р. З. Поташнюк, І. В. Поташнюк, О. В. Кубович, З. В. Свердан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кубович О. В. 
Особливості способу життя студентів [Електронний ресурс] / О. В. Кубович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 1. - С. 46–50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_1_14
Наведено результати анкетного опитування 91 студента 4 курсу про тривалість окремих елементів способу життя, їх ставлення до шкідливих звичок, організації харчування, сну, вільного часу. На підставі вивчення самооцінки способу життя наведено рекомендації щодо його корекції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.823 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Поташнюк І. В. 
Рейтинг категорії "здоров’я” в системі ціннісних орієнтації студентів [Електронний ресурс] / І. В. Поташнюк, Ю. Г. Лотюк, О. В. Кубович, Б. М. Мицкан, І. П. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 14. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_14_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 994.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського